Reklamace zboží

POTŘEBUJETE REKLAMOVAT VADNÉ ZBOŽÍ?

Pak zboží důkladně zabalte, přiložte kopii faktury/účtenky a podrobně popište vadu zboží, kterou jste nuceni reklamovat. Pokud nemáte k dispozici fakturu/účtenku pak doložte jakýkoliv doklad prokazující nákup zboží v našem e-shopu (kopie objednávky, výpis z bankovního účtu apod.). Nezapomeňte připsat číslo bankovního účtu pro případné vrácení platby a můžete nám také napsat jakým způsobem upřednostňujete reklamaci vyřídit (výměna zboží, vrácení platby, oprava).

Zboží nám můžete zaslat k reklamaci prostřednictvím Zásilkovny. Stačí při podání zásilky na kterémkoliv výdejním/podacím místě nahlásit kód: 99463939
Zásilku lze odeslat pouze z výdejního místa. Nelze odeslat prostřednictvím Z-Boxu a aplikace. 

Případně zboží zašlete jiným způsobem na adresu naší provozovny. 

SPRAVEXA SERVIS s.r.o.
Libina 536
788 05 Libina
Česká republika

Jakmile nám bude zboží k reklamaci doručeno, zašleme Vám potvrzení o přijetí reklamace, kterou vyřešíme co nejdříve, nejpozději však ve lhůtě do 30 dnů.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Vzorový formulář pro vrácení a reklamaci zboží