Vrácení zboží

Chcete zboží vrátit? 

Každý spotřebitel, má právo na odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník) bez udání důvodu a to ve lhůtě 14 kalendářních dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy zákazník učiní písemně (poštou nebo e-mailem).

Pokud byla objednávka provedena firemním zákazníkem (uvedeno identifikační číslo (IČ) podnikající osoby/společnosti), právo na odstoupení od kupní smlouvy dle dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník) se na vás nevztahuje, jelikož nejste Spotřebitel dle § 419 zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník).   

Zboží bez známek použití ve stavu ve kterém jste jej obdrželi důkladně zabalte, přiložte kopii faktury nebo účtenky a nezapomeňte připsat číslo bankovního účtu na který Vám vrátíme platbu. Zboží zašlete na adresu provozovny uvedenou níže. Náklady na vrácení zboží nese kupující. Poštovné za doručení zboží k vám v maximální výši 59 Kč (naše nejnižší cena dopravy)  vám bude samozřejmě vráceno.   

K vrácenému zboží vyžadujeme doložit písemné odstoupení od kupní smlouvy !!! Pokud nemáte možnost si formulář vytisknout, napište přímo na kopii faktury text: "Odstupuji od kupní smlouvy číslo (doplňte číslo objednávky) a žádám o vrácení platby na bankovní účet (doplňte číslo bankovního účtu).  Doporučujeme použít tento formulář: Vzorový formulář pro vrácení a reklamaci zboží

Adresa pro zaslání zboží:  
SPRAVEXA SERVIS s.r.o.
Libina 536
788 05 Libina

Zboží nám můžete zaslat přes libovolného dopravce, který nám zásilku doručí v pracovní době na adresu naší provozovny. Zásilky zaslané na výdejní místa, nebo na adresu sídla společnosti nepřebíráme. V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku. Zásilku zaslanou na dobírku nepřevezmeme. 

Při nákupu více kusů zboží a následném vrácení pouze části objednávky, se vrací platba pouze za vrácený kus zboží, nikoliv platba za dopravu.

Dbejte na to, aby vrácené zboží bylo v takovém stavu v jakém jste jej obdrželi, tj. nesmí vykazovat známky poškození či opotřebení. Obal není součástí zboží a nejste povinni jej vrátit. Zboží bez obalu je ale následně neprodejné a jsme nuceni jej uvést do původního stavu. Náklady na uvedení zboží do původního stavu jsme oprávnění vám v takovém případě přeúčtovat. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny a nákladů na dodání zboží.

Chcete zboží vyměnit? Pak postupujte stejně jako při vrácení zboží a následně proveďte novou objednávku.

Ostatní zde neuvedené řeší detailně Obchodní podmínky a Reklamační řád.