Vrácení zboží

Chcete zboží vrátit? 

Každý spotřebitel, má právo na odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník) bez udání důvodu a to ve lhůtě 14 kalendářních dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy zákazník učiní písemně (poštou nebo e-mailem).

Pokud byla objednávka provedena firemním zákazníkem (uvedeno identifikační číslo (IČ) podnikající osoby/společnosti), právo na odstoupení od kupní smlouvy dle dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník) se na vás nevztahuje, jelikož nejste Spotřebitel dle § 419 zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník).   

Zboží bez známek použití ve stavu ve kterém jste jej obdrželi důkladně zabalte, přiložte kopii faktury nebo účtenky a nezapomeňte připsat číslo bankovního účtu na který Vám vrátíme platbu. Zboží zašlete na adresu provozovny uvedenou níže. Náklady na vrácení zboží nese kupující. Poštovné za doručení zboží k vám v maximální výši 59 Kč (naše nejnižší cena dopravy)  vám bude samozřejmě vráceno.   

K vrácenému zboží vyžadujeme doložit písemné odstoupení od kupní smlouvy !!! Pokud nemáte možnost si formulář vytisknout, napište přímo na kopii faktury text: "Odstupuji od kupní smlouvy číslo (doplňte číslo objednávky) a žádám o vrácení platby na bankovní účet (doplňte číslo bankovního účtu).  Doporučujeme použít tento formulář: Vzorový formulář pro vrácení a reklamaci zboží

Adresa pro zaslání zboží:  
SPRAVEXA SERVIS s.r.o.
Libina 536
788 05 Libina

Zboží nám můžete zaslat přes libovolného dopravce, který nám zásilku doručí v pracovní době na adresu naší provozovny. Zásilky zaslané na výdejní místa, nebo na adresu sídla společnosti nepřebíráme. V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku. Zásilku zaslanou na dobírku nepřevezmeme. 

Při nákupu více kusů zboží a následném vrácení pouze části objednávky, se vrací platba pouze za vrácený kus zboží, nikoliv platba za dopravu.

Dbejte na to, aby vrácené zboží bylo v takovém stavu v jakém jste jej obdrželi, tj. nesmí vykazovat známky poškození či opotřebení. Obal není součástí zboží a nejste povinni jej vrátit. Zboží bez obalu je ale následně neprodejné a jsme nuceni jej uvést do původního stavu. Náklady na uvedení zboží do původního stavu jsme oprávnění vám v takovém případě přeúčtovat. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny a nákladů na dodání zboží.

Chcete zboží vyměnit? Pak postupujte stejně jako při vrácení zboží a následně proveďte novou objednávku.

Ostatní zde neuvedené řeší detailně Obchodní podmínky a Reklamační řád.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení