Reklamace zboží

POTŘEBUJETE REKLAMOVAT VADNÉ ZBOŽÍ?

Pak zboží důkladně zabalte, přiložte kopii faktury nebo účtenky a podrobně popište vadu zboží, kterou jste nuceni reklamovat. Nezapomeňte připsat číslo bankovního účtu pro případné vrácení platby a můžete nám také napsat jakým způsobem upřednostňujete reklamaci vyřídit (výměna zboží, vrácení platby, oprava). Zboží k reklamaci odešlete na adresu naší provozovny. 

Provozovna společnosti:

SPRAVEXA SERVIS s.r.o.
Libina 536
788 05 Libina
Česká republika

Jakmile nám bude zboží k reklamaci doručeno, zašleme Vám potvrzení o přijetí reklamace, kterou vyřešíme co nejdříve, nejpozději však ve lhůtě do 30 dnů.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Vzorový formulář pro vrácení a reklamaci zboží

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení