Vážení zákazníci, v pátek 19. 9. 2025 bude naše firma z technických důvodů zcela uzavřena. V tomto termínu neodesíláme žádné objednávky. Rádi se Vám budeme opět věnovat od pondělí 22. 9. 2025. Děkujeme za pochopení.

Reklamace zboží

POTŘEBUJETE REKLAMOVAT VADNÉ ZBOŽÍ?

Pak zboží důkladně zabalte, přiložte kopii faktury/účtenky a podrobně popište vadu zboží, kterou jste nuceni reklamovat. Pokud nemáte k dispozici fakturu/účtenku pak doložte jakýkoliv doklad prokazující nákup zboží v našem e-shopu (kopie objednávky, výpis z bankovního účtu apod.). Nezapomeňte připsat číslo bankovního účtu pro případné vrácení platby a můžete nám také napsat jakým způsobem upřednostňujete reklamaci vyřídit (výměna zboží, vrácení platby, oprava). 

Zboží k reklamaci odešlete na adresu naší provozovny. 

SPRAVEXA SERVIS s.r.o.
Libina 536
788 05 Libina
Česká republika

Jakmile nám bude zboží k reklamaci doručeno, zašleme Vám potvrzení o přijetí reklamace, kterou vyřešíme co nejdříve, nejpozději však ve lhůtě do 30 dnů.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Vzorový formulář pro vrácení a reklamaci zboží