Vážení zákazníci, v termínu 14. 7. - 20. 7. 2025 bude naše firma z důvodu dovolené zcela uzavřena. V tomto termínu nevyřizujeme a neodesíláme žádné objednávky. Rádi se Vám budeme opět věnovat od pondělí 21. 7. 2025. Děkujeme za pochopení.

Vrácení zboží

Chcete zboží vrátit? 

Každý spotřebitel, má právo odstoupit od kupní smlouvy dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník) bez udání důvodu a to ve lhůtě 14 kalendářních dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy zákazník učiní písemně (poštou nebo e-mailem). Pokud byla objednávka provedena firemním zákazníkem (uvedeno identifikační číslo podnikající osoby/společnosti), právo na odstoupení od kupní smlouvy dle dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník) se na něj nevztahuje, jelikož není Spotřebitel dle § 419 zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník).   

Zboží bez známek použití ve stavu ve kterém jste jej obdrželi důkladně zabalte, přiložte kopii faktury nebo účtenky (případně jiným způsobem prokažte nákup v našem obchodě) a nezapomeňte připsat číslo bankovního účtu na který vrátíme platbu. K vrácenému zboží vyžadujeme doložit písemné odstoupení od kupní smlouvy !!! Doporučujeme použít tento formulář: Vzorový formulář pro vrácení a reklamaci zboží. Pokud nemáte možnost si formulář vytisknout, napište přímo na kopii faktury text: "Odstupuji od kupní smlouvy číslo (doplňte číslo objednávky) a žádám o vrácení platby na bankovní účet (doplňte číslo bankovního účtu).  

Zboží nám můžete zaslat zpět prostřednictvím Zásilkovny.
Stačí při podání zásilky na kterémkoliv výdejním/podacím místě nahlásit kód: 92 811 818
Zásilku lze odeslat pouze z výdejního místa. Nelze odeslat prostřednictvím Z-Boxu a aplikace.

Náklady na vrácení zboží nese kupující. Cena zpětné zásilky odeslané prostřednictvím Zásilkovny a našeho kódu činí 89 Kč (pro Slovensko 6 EUR) a bude vám započtena při vrácení platby.

Pokud vám odeslání prostřednictvím Zásilkovny nevyhovuje, zboží nám odešlete jakýmkoliv jiným způsobem na adresu naší provozovny. 

Adresa pro vrácení zboží:  
SPRAVEXA SERVIS s.r.o.
Libina 536
788 05 Libina

Zásilky uložené na výdejních místech nebo ve výdejních boxech nebudou z naší strany převzaty/vyzvednuty. V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku. Zásilku zaslanou na dobírku nepřevezmeme. 

Dbejte na to, aby vrácené zboží bylo v takovém stavu v jakém jste jej obdrželi, tj. nesmí vykazovat známky poškození či opotřebení. Obal není součástí zboží a nejste povinni jej vrátit. Zboží bez obalu je ale následně neprodejné a jsme nuceni jej uvést do původního stavu. Náklady na uvedení zboží do původního stavu jsme oprávnění vám v takovém případě přeúčtovat. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny a nákladů na dodání zboží.

Chcete zboží vyměnit? Pak postupujte stejně jako při vrácení zboží a následně proveďte novou objednávku.

Ostatní zde neuvedené řeší detailně Obchodní podmínky a Reklamační řád.